Care for cash

Opdrachten

Sinds de oprichting van Care for Cash (maart 2016) bij de volgende klanten aan de slag (geweest) voor een grote verbetering in hun zakelijke kleine betalingsverkeer op de locaties.
[Status 25 augustus 2021]

Stichting Koraal in Sittard (juni-juli 2021)
Onderzoek naar internetbetalingen en digitale afwikkeling op locaties

Vereniging Humanitas in Amsterdam
(juni 2020 – heden)
Digitaliseren binnenkomende en uitgaande kasstromen in een cashless omgeving

Pieter van Foreest in Delft (april 2020 – heden)
Digitaliseren kasstromen in een cashless omgeving

Radboudumc in Nijmegen (september 2018 – maart 2021)
Als extern projectleider deelnemen in twee cash management opdrachten. Creditcards en betaalpassen beschikbaar maken in Declaree.

Stichting Radar in Maastricht (juli 2018 – april 2020)
Als extern projectleider verantwoordelijk voor de selectie en implementatie van de combinatie bunq – BIZON Software. En vervolgens migratie van BIZON naar bunq-ProActive Spend Cloud. Op weg geholpen naar een cashless omgeving.

Amerpoort in Baarn (mei 2018 – december 2020)
Als extern projectleider betrokken bij selectie en implementatie van het project “Werken zonder contant geld”.

SVRZ in Middelburg (mei 2019 – december 2019)
Als extern projectleider verantwoordelijk voor implementatie bunq-ProActive bij al hun zorglocaties voor eind 2019

Stichting Jeugdformaat  in Rijswijk (november 2018 – januari 2020)
Als extern projectleider aangetrokken voor implementatie cashless locaties bij Jeugdformaat en Schakenbosch. Van 80% cash naar 100% cashless.

Gemiva-SVG in Gouda (mei 2018 – januari 2019)
De tweede opdracht bij Gemiva-SVG in Gouda. Na het selectieproces wilden zij overgegaan naar de implementatie van Bunq-ProActive . Hierin betrokken als extern deskundige voor het cashless maken van de locaties.

De Haardstee in Leiden  (januari  2018 – december 2018)
In een jaar tijd verandert van een organisatie met contant geld en veel handmatige administratieve handelingen naar een cashless organisatie met volledige digitale afhandeling.

RIBW K/AM in Haarlem (september 2016 -december 2018)
Als extern projectleider een selectie- en implementatieproces aansturen voor nieuwe betaalvormen om daarmee in 2018 een cashless organisatie neer te zetten. Een schitterende uitdaging om een organisatie met veel contant geld om te zetten naar een cashless organisatie.

B&A Groep – Den Haag  (Maart 2017 –  Oktober 2017)
Project begon met een paar uur advieswerk. Daarna verder met een selectieproces, gevolgd door een implementatieproces. De verwachting was dat binnen een halfjaar de nieuwe werkwijze geïmplementeerd zou zijn. dat is geheel gelukt. Naar tevredenheid van de opdrachtgever.

‘s Heeren Loo in Amersfoort (juli 2016 – mei 2017)
Een implementatieproces om alle bankpassen op 900 locaties in heel Nederland te vervangen door een beter alternatief; de Prepaid card. Een omvangrijke klus in een sterk veranderende omgeving van financiële systemen bij ‘s Heeren Loo

Gemiva-SVG in Gouda (mei -juni 2016)
De eerste opdracht mocht ik uitvoeren bij Gemiva-SVG in Gouda. Een selectieproces om te kijken naar een alternatief voor hun huidige bankpassen. Binnen de oorspronkelijke begroting een data-analyse gedaan op het betalingsverkeer van hun locaties. De aanpak en het resultaat verschafte GEMIVA-SVG voldoende inzicht voor hun volgende stappen.